Sunday, January 23, 2011

SELAMAT DATANG KE DUNIA KURUS





Hafiz Hamzah
012-9155159

Assalammualaikum kepada semua. Pastinya kehadiran anda ke blog ini sudah tentu dengan tujuan ingin tahu rahsia menurunkan berat badan. Di sini saya ingin berkongsi pengalaman sebagai "Slimming Consultant" bersama syarikat dari New Zealand iaitu NZ New Image Sdn Bhd.

Untuk makluman semua, segala informasi di dalam blog ini adalah hasil dari tulisan Encik Kamarul Nordin. Beliau berperanan sebagai "Wellness Speacialist di Kelab SD2. Beliau boleh dikatakan sebagai pakar diet kerana banyak membaca, mengkaji dan mengamalkan teori-teori pemakanan diet. Beliau menulis bukan melalui teori semata-mata tetapi dengan pengalaman beliau sendiri yang dapat menurunkan berat badan sebanyak 12kg dalam masa 6minggu.

Diingatkan juga penulisan dalam blog ini tidak boleh dianggap memberi khidmat nasihat perubatan atau "medical advice" atau khidmat professional lain kepada pembaca. Sekiranya nasihat atau bantuan pakar perubatan diperlukan, sila dapatkan khidmat nasihat professional daripada pakar yang berkelayakan.

No comments:

Post a Comment