Saturday, January 29, 2011

Slim Diet 2 Atau SD2



Salam perkenalan semua.

Tahun 2011 ini akan bermula gelombang baru apabila satu lagi produk berkualiti dikeluarkan oleh N.Z New Image khas untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan. Inilah satu-satunya program slimming yang menggalakkan anda supaya jangan berlapar. Malah anda digalakkan untuk makan dan minum.

Ciri-ciri produk Slim Diet 2 ialah:

1. Ada Money Back Guarantee! Jika anda ambil produk ini dan tidak turun berat badan, maka duit anda akan dipulangkan sepenuhnya! Tapi...ada syarat: ujian keton anda mesti "pink"!

2. Diformulasi oleh 2 orang Doktor dari Harvard Medical School -Dr. George carhill dan Dr. George Blackburn. Medically well researched!

3. Tidak perlu berlapar! Anda digalakkan makan! (pilih banyak protin)

4. Tidak perlu cirit birit pergi ke tandas kerap kali!

5. Kulit tidak akan berkedut/menggelebeh.

Banyak lagi kelebihannya! Cuma nak tahu bagus tak bagus, anda sendiri kena cuba!


Berapa harganya?

Harga setin Slim Diet II ialah rm 144 setin untuk seminggu guna. Minum empat kali sehari.

Anda boleh dapatkan harga lebih murah jika jadi Ahli dengan bayaran yuran ahli seumur hidup Rm50 dan beli Slim Diet II setin pada harga diskaun Rm108 setin. Tetapi saranan saya jika nak cuba elok beli terus 6tin Slim Diet II (jumlah rm648 sahaja) sebab inilah program Slim Diet II (dua) yang paling murah berbanding dengan sesetengah program Slimming yang memakan kos berpuluh ribu ringgit!

Anda sebenarnya perlu kurangkan berat badan kerana dengan kembali slim anda sebenarnya mengurangkan risiko terkena penyakit kardiovaskular (pembunuh nombor satu manusia), kolesterol anda akan pasti turun, kencing manis (diabetes) semakin baik, dan lain-lain manfaat yg banyak sekiranya anda mengekalkan berat badan ideal.

Di dalam artikel seterusnya, saya akan cuba mengupas serba sedikit pengalaman-pengalaman saya sepanjang membuat bisnes ini. Tidak dinafikan pada mulanya saya mula membuat bisnes ini kerana ingin mencari pendapatan sampingan. Tetapi setelah lama-kelamaan, perasaan itu berubah dengan sendiri. Keuntungan tidak dikisahkan sangat kerana ia akan datang sendiri, tapi yang lebih penting kepuasan bila dapat membantu insan obesiti ini berjaya menurunkan berat badan tanpa ada risiko. Malah yang lebih penting lagi berjaya mendidik mereka tentang kepentingan menjaga pemakanan.

Tujuan saya berbuat demikian adalah kerana saya tidak mahu pelanggan-pelanggan saya bergantung sepenuhnya kepada produk-produk kurus yang berlambak di luar sana. Tidak akan ada kesudahannya. Produk-produk ini tidak akan wujud sekiranya ada kesedaran di kalangan kita bahawa pentingnya menjaga kesihatan dan pemakanan.

Apapun selamat mencuba SD2 kepada semua.

Hafiz Hamzah
012-9155159

No comments:

Post a Comment