Saturday, January 29, 2011

Testimoni SD2




Di atas adalah di antara beberapa testimoni yang berjaya kami kumpul untuk menunjukkan betapa mudah dan berjaya kepada mereka yang ingin menurunkan berat badan. Memang sebelum ini pelbagai produk telah mereka cuba. Ada yang tak berjaya menurunkan berat badan dengan produk lain sebelum ini. Bukan disebabkan produk tidak bagus tapi kepayahan untuk meneruskan program itu. Mereka terpaksa berlapar, banyak benda yang tidak boleh dimakan. Tidakkah itu amat menyeksakan? Sudahlah mahal, berat tak juga turun.

Tapi kini harapan mereka tercapai dengan Slim Diet 2. Program yang cukup mudah malah murah. Anda tidak perlu berlapar, anda hanya perlu makan seperti biasa seperti sarapan pagi 'lunch' dan 'dinner'. Tapi dalam masa yang sama berat anda semakin turun. Jika anda masih mencari-cari jalan terbaik menurunkan berat badan, inilah jawapannya.

Tidak perlu berbelanja besar, tidak perlu menyeksa diri. Anda mampu lakukannya sendiri di rumah. Yang penting anda mengikut syarat-syaratnya, insya'Allah dalam seminggu anda menjadi saksi perubahan diri anda sendiri.

Apa yang menarik ialah berat badan susah nak naik semula setelah turun malah kulit anda tidak menggeleber atau kendur

Tiada peraturan rumit untuk dituruti ketika mengambil SD2. Cara makan SD2 amat mudah seperti berikut:-

1. Campurkan 2 skop SD2 kedalam lebihkurang satu gelas atau 200 – 250 ml air sejuk, kacau atau goncang sehingga larut didalam gelas atau shaker dan minum.

2. Minum sebanyak 4 kali sehari diselang-selikan dengan waktu sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Contohnya begini; Bangun waktu pagi kita minum SD2 (1), lepas itu kita sarapan pagi. Sebelum makan tengah hari ambil SD2 (2) kali kedua dan kemudian makan tengahari seperti biasa. Sebelum makan malam kita boleh mengambil SD2 (3) sekali lagi dan makan malam seperti biasa. Kali keempat (4) boleh ambil SD2 waktu minum petang atau sebelum tidur. Semuanya 4 kali sehari dan boleh disesuaikan mengikut program harian kita supaya kita tidak berlapar dan perut sentiasa kenyang.

3. Boleh mengambil SD2 ketika sebelum atau selepas makan.

4. Sekiranya anda berpuasa, masih perlu mengambil SD2 sebanyak 4 kali sehari dengan jadual yang bersesuaian ketika berpuasa.

5. Pada waktu sarapan, makan tengahhari dan makan malam pula jangan mengambil makanan berkabohidrat dan bergula termasuk air yang manis serta berkafein dan juga buah-buahan. Makan lauk-lauk sahaja.

6. Boleh memakan sayuran-sayuran hijau dan juga tomato.

7. Minum air sekurang-kurangnya 2 liter sehari atau lebih lagi. Lagi banyak minum lagi baik.

APA YANG ANDA BOLEH MAKAN ?
(Digalakkan untuk makan. Boleh masak mengikut apa cara kesukaan anda)
AYAM
LEMBU
KAMBING
ITIK
IKAN
UDANG
KETAM
SOTONG
TELUR
BUAH AVOCADO & ZAITUN
SAYUR-SAYURAN HIJAU BUKAN UBI
PRODUK SOYA YANG RENDAH KARBOHIDRAT
KEJU YANG RENDAH KARBOHIDRAT
AIR TEH HIJAU YG TAK BERKAFEIN SERTA TIADA GULA
AIR KOSONG /AIS
LAIN-LAIN MAKANAN BERPROTIEN SAHAJA

APA YANG ANDA TIDAK BOLEH MAKAN?
(Dilarang makan untuk kesan yang optimum. Pengambilan yang sedikit juga akan melambatkan penurunan berat badan)
NASI
MEE
PASTA
ROTI
BISKUT
GANDUM/OAT/NESTUM
SAYURAN BERUBI
ALKOHOL
KAFEIN (KOPI/TEH)
MINUMAN RINGAN
MINUMAN DIET (SODIUM)
BUAH-BUAHAN
SUSU
GULA-GULA (MANISAN)
GULA
LAIN-LAIN MAKANAN BERKARBOHIDRAT SERTA BERGULA


Anda masih boleh mengambil makanan-makanan yang dilarang ini secara sederhana sekiranya anda tidak perlu menurunkan berat badan dengan cepat. Untuk kesan yang optimum, tinggalkan lah segala larangan tersebut sementara berdiet.


Hafiz Hamzah
012-9155159

Kelab VSC@facebook.com

No comments:

Post a Comment